Catchy Concepts

Je kent je organisatie van boven tot onder, van links naar rechts. Best een breinbreker om dan écht iets nieuws te verzinnen. Een creatieve blik-van-buiten kan je enorm helpen.

  • Je coördineert een nieuwsbrief, (vak)magazine, jaarverslag, boekje of online platform. Of bijvoorbeeld een socialmedia-campagne, video- of podcast(serie).
  • Je wilt een format dat houvast en verrassing combineert.
  • Je vindt het belangrijk dat een concept doet wat ’t moet doen. Loyaliteit creëren of nieuwe klanten aanspreken, bijvoorbeeld.
  • Je zoekt een journalistieke denker voor onderwerpen en invalshoeken.
  • Je vindt het fijn als iemand crossmediaal met je meedenkt. Eén onderwerp. Meerdere invalshoeken. Geknipt voor elk kanaal.

Een lekker concept werkt zoals je favoriete band klinkt. Het heeft ritme, maakt wat los, voelt vertrouwd. Maar verrast toch. Telkens weer. Met een conceptdenker erbij lukt jou dit ook.

Dit doe ik voor je

Alles hangt natuurlijk af van je vraag, maar een compleet ontwikkeltraject ziet er zo uit:

  • Kick-off met je team
  • Intern en extern research
  • Formule ontwikkelen
  • Mock-ups maken en presenteren
  • Onderwerpen verzamelen
  • Finetuning
  • Coaching  van redactieleden

 

5x Essentials

 Bij The Finest Lines kun je hierop vertrouwen:

  1. Samenwerken. We gaan er allebei voor. Laat me op tijd weten wanneer je me nodig hebt, dan sta ik voor je klaar.
  2. Helderheid. Jij vertelt je wensen, ik zorg voor teksten die zo helder zijn als Spa Blauw. Lukt iets niet, dan zeg ik het ook eerlijk. Want je hebt niets aan valse beloftes.
  3. Betrouwbaar. Afspraak = afspraak en ik houd je op de hoogte.
  4. Creativiteit. Ik denk graag in pakkende tekstvormen en invalshoeken. Ook voor jou (als je dat wilt natuurlijk).
  5. Fijne sfeer. Samenwerken moet ook gewoon leuk zijn, toch?

Over Suzanne

Mijn roots zitten in de bladenmakerij. Bladen zijn nog altijd een feestje, of een rustpunt zelfs. Juist nu, in de digitale storm, waarin iedereen om aandacht schreeuwt.

Toch gaat het al lang niet meer om alleen bladen. Of alleen om online. De combinatie, daar zit de kracht in. Dan is de bladenmakersblik a joy forever. Ik geniet enorm van de puzzel waarin strategie en creativiteit samenkomen. Voor welk medium dan ook.

Wil jij ook zo’n lekker format?

Conceptontwikkeling is maatwerk. Ik ben benieuwd naar je wensen, zodat ik een passende offerte kan maken.

De voordelen van een sterk concept:

  • Helpt je strategische doelstellingen realiseren.
  • Past bij je branding.
  • Creëert binding en herkenbaarheid bij je doelgroep.
  • Biedt altijd richting voor je content.
  • Is eventueel jarenlang te gebruiken.