Copy à la Carte

Tekstschrijvers, journalisten, copywriters, contentmanagers. Er zijn er veel, hè. Maar de juiste match met jouw merk, redactie en hoge kwaliteitsstandaard? Tja, best een zoektocht.

  • Je coördineert bijvoorbeeld een nieuwsbrief, magazine, jaarverslag, de social media of customer journeys.
  • Je wilt kraakheldere content, die doet wat-ie moet doen. Meer begrip en betrokkenheid creëren, bijvoorbeeld (check De 5 B’s maar eens).
  • Je hebt ’t gehad met die nét-niet-teksten waar je zelf nog intensief aan moet sleutelen.
  • Je houdt van een frisse, crispy stijl. Menselijk waar het kan, inhoudelijk waar het moet.
  • Je zoekt een ervaren tekstschrijver met stevige journalistieke skills.
  • Je vindt het fijn als een copywriter met je meedenkt.

Van sterke verhalen houd ik niet, wel van krachtige. Daarvoor kruip ik helemaal in je opdracht (want schrijven is eigenlijk net toneelspelen). Alles voor de content waar jouw lezer op zit te wachten.

Dit doe ik voor je

Afhankelijk van je wensen neem ik dit voor je uit handen:

  • Journalistieke copy. Bijvoorbeeld achtergrondverhalen, portretten en blogs.
  • Business copy. Denk aan jaarverslagen, brieven, e-mails of videoscripts.
  • Research
  • Interview(s)
  • SEO
  • Afstemmen
  • Redactioneel advies

 

5x Essentials

Bij The Finest Lines kun je hierop vertrouwen:

  1. Samenwerken. We gaan er allebei voor. Laat me op tijd weten wanneer je me nodig hebt, dan sta ik voor je klaar.
  2. Helderheid. Jij vertelt je wensen, ik zorg voor teksten die zo helder zijn als Spa Blauw. Lukt iets niet, dan zeg ik het ook eerlijk. Want je hebt niets aan valse beloftes.
  3. Betrouwbaar. Afspraak = afspraak en ik houd je op de hoogte.
  4. Creativiteit. Ik denk graag in pakkende tekstvormen en invalshoeken. Ook voor jou (als je dat wilt natuurlijk).
  5. Fijne sfeer. Samenwerken moet ook gewoon leuk zijn, toch?

Over Suzanne

Het antwoord achter het antwoord, dat maakt mij nieuwsgierig. In dat donkere hoekje, verscholen achter zorgvuldig gekozen woorden, schuilen de échte verhalen. Over drijfveren, verlangens, ideeën. Zeker bij menselijke artikelen, maar geloof me, ook bij zakelijke onderwerpen.

Noem me copywriter. Vakjournalist. Tekstschrijver of ghostwriter. Het resultaat blijft hetzelfde. Elke zin vertroetel ik met een XL-portie liefde en vakmanschap. Al ruim 15 jaar.

Wil jij ook eersteklas copy?

Schrijven is maatwerk, dus ik geef je graag een persoonlijke offerte op basis van jouw wensen.

Je kunt gaan voor losse copy of een copydeal, samengesteld vanuit jouw content calender. Bijvoorbeeld: een interview + nieuwsbericht + social posts, zoals voor LinkedIn. 

Wat je ook kiest, professionele copy verdien je eigenlijk altijd terug:

  • Teksten die je lezers waarderen, begrijpen en tot actie aanzetten.
  • Betere, geloofwaardige branding.
  • Hogere merkloyaliteit.
  • Meer bereik onder (potentiële) klanten en stakeholders.
  • Tijdswinst, omdat je je handen vrij hebt om te doen waar je goed in bent.

Tip voor terugkerende teksten

Heb je regelmatig content nodig, bijvoorbeeld voor rubrieken, blogs of nieuwsbrieven? Dan is het Non-Stop Content-abonnement een slimme keuze. Ga voor zekerheid en bespaar ook nog eens 5%.